2008年10月20日星期一

诺言的份量

诺言来的不容易Promise don't come easy--Caron NightingaleI should have known all along 我早该明白there was something wrong 我们之间出现了问题I just never read between the lines 我从来没有体会出你的弦外之音Then I woke up one day and found you on your way 于是有一天我醒来,发现你已离去Leaving nothing but my heart behind 只留下了我的心What can I do to make it up to you 我该如何补偿你呢Promises don't come easy 诺言来的不容易But tell me if there's a way to bring you back home to stay 告诉我是否有一种方法,可以让你回到我身边Well I'd promises anything to you 那样的话我愿向你承诺一切I've been walkin' around with my head hanging down 我四处游荡,脑袋低垂Wondrin' what I'm gonna do 不知如何是好'Cause when you walked out that door,I knew I needed you more 因为当你走出门去,我知道我需要你Than to take a chance on losing you 而不愿失去你What can I do to make it up to you 我该如何补偿你呢Promises don't come easy 承诺不是轻易作出的You know I've made up my mind to make it work this time 告诉我是否有一种方法,可以让你回到我身边That's the promise that I give to you 那么我愿向你承诺一切You never thought I loved you 你过去从不觉得我爱你I guess you never thought I cared 你大概也觉得我不在乎吧I was just too proud to say it out loud 但我只不过是太矜持而无法大声表白Now I know, to let my feelings go (so tell me) 现在我知道应该让情感释放(告诉我)What can I do to make it up to you 我该如何补偿你呢Promises don't come easy 承诺不是轻易做出的You know I've made up my mind to make it work this time 我已下定决心,这次一定可以That's the promise I can give to you 这就是我可以给你的承诺

没有评论: